הרב מאזוז: "אליהו ויוני ראשי תיבות א״י – ארץ ישראל"

גואל ועקנין 1 Comment on הרב מאזוז: "אליהו ויוני ראשי תיבות א״י – ארץ ישראל"
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילים ותומכים הגיעו הערב (שלישי) לכנס בחירות של מפלגת 'יחד' בירושלים. בכנס השתתפו הרב מאיר מאזוז, הרב דב ליאור, שהגיע בפעם הראשונה לכנס של המפלגה.

בדברים שנשא הרב מאזוז הוא אמר כי 'בשעה שהרי ישראל נושאים פירות- אין לך קץ מגולה מזה. לעמי ישראל כי קרבו לבא'. אליהו ויוני ראשי תיבות א״י- ארץ ישראל". עוד סיפר הרב מאזוז כי הגיע להדסה בערב ראש השנה ושם אמר לו אחד הרופאים כי "הרב עובדיה ביקש לראות את בנט כדי לזעוק על החוקים נגד התורה, ועל החקיקה האנטי דתית. אבל לא הספיק השליח".

דודי שוומנפלד שטבון

הרב דב ליאור אמר שזו לכאורה תנועה חדשה, אבל היא ממשיכה מהר סיני. ממתן תורה. ועיקר התורה הוא רק בארץ ישראל. עומדת לקום כאן תנועה שתשים בראש ובראשונה את התורה כעיקר. חיי הנצח של עם ישראל. אנו מקווים שהנציגים יילחמו על החקיקה למען קדושת וטהרת ישראל. מה לנו מי שבא ממרוקו, מה לנו מפולניה. תורה אחת לנו, והיא תאחד אותנו". הרב ליאור התייחס גם לחקיקה האנטי דתית שאפיינה את הכנסת הקודמת ואמר כי "אמנם אחרי רבים להטות, אבל לא תהיה אחרי רבים לרעות. מה שהוא נגד התורה לא נשלים איתו כלל וכלל. גם מול רבים".

אלי ישי

יו"ר המפלגה, ח"כ אלי ישי אמר כי ברוך ה' הצלחנו תחת הנהגת הרבנים החשובים האלה לאחד. בעזרת ה' בבחירות הבאות תראו את כל המפלגות רוצות להצטרף". בנוסף, הביע ישי תקווה כי הבג"ץ יאשר את מועמדותו של ברוך מרזל ויפסול את מועמדותה של חנין זועבי.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    י ד י ד י ם תומכים למען הצד"ק הציונות הדתית הקלסית ע"פ ה ר ע י ו ן ה י ה ו ד י של הרב המכב"י הי"ד ששנציגו ר'ברוך מ ר ז ל. י ח ד כולנו כל האורטודוקסים, ממשיכי הרבנים קוק וסולובייציק ומשאש וקאפח. וקרליבך וכהנא ומלמד והילביץ, כולם זצוק"ל. ועם רבני השעה הזאת ליאור,אבינר,שפירא,טאו,הכהן, לוי,י ד י ד י ה ו, מכליס, סגל, היימן, וויינר, ועוד, יחד ב"יחד" למען העם,הארץ והתורה בדרך שילוב "ציון" ו"ירושלים"!